Zwroty
Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny do 14 dni od dnia w którym towar został odebrany. W takiej sytuacji koszty zwrotu mebli ponosi klient. Towar powinien zostać zwrócony do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia odstąpieniu od umowy. Zostanie on przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy zostanie odesłany wraz z fakturą VAT/paragonem, kompletną zawartością, bez uszkodzeń oraz śladów użytkowania.Oświadczenie odstąpienia od umowy powinno zostać wysłane listem poleconym na adres sklepu. Meble wykonane w formie niestandardowej nie podlegają zwrotowi. W sytuacji odstąpienia od umowy, klientowi przysługuje zwrot wszystkich płatności, również tych związanych z dostarczeniem towaru.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W związku z powyższym informujemy, że:
w przypadku zamówienia mebla w wersji personalizowanej, tj. innej niż prezentowana na zdjęciach produktu, obejmującej w szczególności zmianę koloru, wykończenia, rodzaju drewna, wymiarów lub konfiguracji, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru).
Reklamacje
Reklamacje, które związane są z uszkodzeniem mebla podczas jego transportu będą rozpatrzone tylko i wyłącznie wtedy gdy klient wraz z dostawcą dokonasporządzenia protokołu szkody. W przypadku nie sporządzenia protokołu szkód z dostawcą,
reklamacja na uszkodzenia mechaniczne szkieł oraz luster będzie realizowane odpłatnie.W treści reklamacji należy zawrzeć:
informacje oraz okoliczności dotyczące towaru, przede wszystkim rodzaju szkody oraz daty jej wstąpienia,
zdjęcia mebli uszkodzonych, informacje odnośnie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Warunkiem uznania reklamacji jest stosowanie się do ogólnych zasad użytkowania oraz konserwacji mebla. Przestrzeganie szczegółowych zasad użytkowania i konserwacji mebli zawartych w etykiecie dołączonej do mebla.Różnice dotyczące kolorystyki nie mogą być podstawą reklamacji. Przedstawione w sklepie kolory mebli z drewna mają charakter wyłącznie orientacyjny. Towary wysłane poza granice Polski, podlegają reklamacji na terenie Polski.
